ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2014

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ  2014
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΑΣ.ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΑΣ

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

20 Μαρτίου 2015: Εκτός φυλακών Κορυδαλλού - Άρθρο του Ν. Γ. Μιχαλολιάκου


Πριν έναν χρόνο ακριβώς στις 20 Μαρτίου του 2015 αποφυλακίστηκα. Αποφυλακίστηκα αλλά δεν ήμουν και δεν είμαι ελεύθερος σύμφωνα με τους νόμους και τις αποφάσεις των δικαστικών συμβουλίων. Τους πρώτους μήνες μάλιστα ήμουν υποχρεωμένος να είμαι σε κατ’ οίκον περιορισμό και μου επιτρεπόταν να πηγαίνω μόνο στη Βουλή! Μετά από πέντε σχεδόν μήνες μου επετράπη να βγαίνω από την κατοικία μου, αλλά όχι εκτός Αττικής, παρά μόνον με όρους, οι οποίοι καθιστούν την μετακίνησή μου στην χώρα στην ουσία περιορισμένη. Μεταξύ άλλων δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ πλωτά και εναέρια μέσα!

Τριάντα ολόκληροι μήνες έχουν περάσει από τις ημέρες που στήθηκε από τους πολιτικούς μας αντιπάλους και κάποιους επίορκους μια ολόκληρη σκευωρία ενάντια στην Χρυσή Αυγή. 

Εάν ήμασταν ένοχοι, εάν μπορούσαν να μας καταδικάσουν είναι βέβαιον ότι θα είχαν τελειώσει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες και θα είχαν εξοντώσει κυριολεκτικά το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα. 

Το ότι δεν το έχουν πραγματοποιήσει μέχρι τώρα πολύ απλά σημαίνει ότι δεν μπορούν να το κάνουν, αφού είτε θέλουν, είτε δεν θέλουν η Αλήθεια στο τέλος θα φανεί και όλα τα παραμύθια ότι ένα πολιτικό κόμμα και συγκεκριμένα η τρίτη πολιτική δύναμη της χώρας είναι… εγκληματική οργάνωση(!) θα καταρρεύσουν.

Στις 20 Μαρτίου του 2015 πριν έναν χρόνο αφέθηκα ελεύθερος από τις φυλακές Κορυδαλλού, αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμη αυτή η πρωτοφανής πολιτική σκευωρία, η οποία χωρίς κανένα στοιχείο βασίστηκε στην λογική της συλλογικής ευθύνης, μία λογική η οποία εφαρμόζεται από καθεστώτα τυραννικά και όχι σε μία δημοκρατία.

Οι δεσμώτες μας πιστεύουν ότι με την συνεχιζόμενη “ομηρία” μας θα μας αφαιρέσουν το δικαίωμα να λέμε την αλήθεια, να υπερασπιζόμαστε την Πατρίδα, την Πίστη και τα Ιδανικά μας. 

Κάνουν λάθος και η μεγαλύτερη απόδειξη γι’ αυτό είναι η συνεχής αγώνας και η άνοδος της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, του Κινήματος των Ελλήνων Εθνικιστών, το οποίο πολεμούν με μίσος τόσο οι φιλελεύθεροι υπηρέτες της πολιτικής ανομίας όσο και οι μαρξιστές συνοδοιπόροι τους. 

Ας καταλάβουν ότι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι μια Ιδέα, ότι οι αγωνιστές της είναι ιδεολόγοι και δεν μπορούν να μας σταματήσουν με τις απαγορεύσεις τους και την πολιτική τρομοκρατία από κράτος και παρακράτος.

Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου