ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2014

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ  2014
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΑΣ.ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΑΣ

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: Προσφυγή κατά Καμίνη για τον λαθρο-καταυλισμό στον Ελαιώνα


Η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ» άσκησε προσφυγή ενάντια στην παράνομη και αντισυνταγματική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων της 10-3-2016 για την δημιουργία κέντρου εγκατάστασης λαθρομεταναστών στο Γ΄ Δημοτικό διαμέρισμα και συγκεκριμένα στην ιστορική περιοχή του Ελαιώνα.

Η δημιουργία κέντρου εγκατάστασης λαθρομεταναστών θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο την ήδη υποβαθμιζόμενη περιοχή και θα αλλοιώσει την φυσιογνωμία της Πρωτεύουσας αλλά και ολόκληρης της Πατρίδας μας.
Η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ», υπερασπιζόμενη τα Ιερά και Όσια του Έθνους μας, τον Πολιτισμό, τα Ήθη και τα Έθιμα αντιστέκεται στα αντεθνικά και αντιχριστιανικά σχέδια δεξιών και αριστερών.
Μετά την μήνυσή μας εναντίον του Δημάρχου Αθηναίων Γ. Καμίνη για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, με την προσφυγή μας αιτούμαστε την ακύρωση της παράνομης και αντισυνταγματικής αυτής απόφασης και την επαναφορά της κοινωνικής συνοχής, της τάξης και της ηρεμίας. Με πίστη και συνέπεια στις Ιδέες μας και την Θρησκεία μας και με την υποστήριξη των Ελλήνων Πολιτών θα συνεχίσουμε τον δίκαιο αγώνα μας μέχρι να πάρουμε πίσω την Πατρίδα μας.
Ακολουθεί το κείμενο της προσφυγής:
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ του άρθρ. 227 του Ν. 3852/2010
Της Δημοτικής Παρατάξεως «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ»
ΚΑΤΑ
Της υπ’ αριθμ. πρωτ. 90074/18-3-2016 αναρτητέας αποφάσεως της Πράξεως 518Β της 5ης Συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων
Του Δήμου Αθηναίων, νομίμως εκπροσωπουμένου
Της Προγραμματικής Συμβάσεως 518Β/2016 μεταξύ Ο.Τ.Α. ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ και του Ελληνικού Δημοσίου
Του Ελληνικού Δημοσίου, νομίμως εκπροσωπουμένου υπό του Υπουργού Οικονομικών, κατοικοεδρεύοντος στην Αθήνα
Της Παραλείψεως του Συμβουλίου του Γ’ Διαμερίσματος της εκδόσεως αποφάσεως προηγουμένως της υπ’ αριθμ. 518Β/18-3-2016 Αποφάσεως του Δ.Σ. του Δήμου Αθηναίων
Της αποφάσεως της 7ης Συνεδρίασης της 8-4-2016 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων επί του υπ’ αριθμ. 21 Θέματος της Ημερησίας Διατάξεως με την οποία υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία η «ορθή επανάληψη της υπ’ αριθμ. 518Β/2016 ΑΔΣ που αφορά έγκριση για την σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Αθηναίων και του Ελληνικού Δημοσίου προκειμένου να αντιμετωπιστεί η έκτακτη ανάγκη που έχει δημιουργηθεί από την εισροή του μεγάλου αριθμού προσφύγων και μεταναστών με απαλοιφή και επαναδιατύπωση όρων του άρθρ. 3, λόγω μη ορθής αποτύπωσης των συμφωνηθέντων (διεύθυνση οικονομικών) (σχετ. γεν. πρωτ. 103001-16) Εισηγητής Δήμαρχος».

Πάσης άλλης συναφούς Πράξεως ή Παραλείψεως της Διοικήσεως. 
Α) ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ:
Κατά την 5η Συνεδρίαση της 10-3-2016 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων, ελάχιστα λεπτά προ της ενάρξεώς της, ενημερωθήκαμε ότι επρόκειτο να συζητηθεί εκτός ημερησίας διατάξεως το υπ’ αριθμ. εσωτ. Πρωτ. 1427/8-3-2016 και με Α.Π. 079440/9-3-2016 Θέμα με τον τίτλο: «Λήψη απόφασης για την έγκριση της σύναψης προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Δήμου Αθηναίων και του Ελληνικού Δημοσίου προκειμένου να αντιμετωπιστεί η έκτακτη ανάγκη που έχει δημιουργηθεί από την εισροή μεγάλου αριθμού προσφύγων και μεταναστών».  Το εν λόγω θέμα συζητήθηκε κατά την διαδικασία του κατεπείγοντος και υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 90074/18-3-2016 αναρτητέα απόφαση της Πράξεως 518Β της 5ης Συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων.
Κατά την ως άνω Συνεδρίαση, η Παράταξή μας ψήφισε αρνητικά και στις 2 (δυο) ψηφοφορίες, ήτοι και ως προς το «κατεπείγον» και ως προς την ουσία του θέματος. Στην τοποθέτησή μας, μεταξύ άλλων, καταδείξαμε την έλλειψη  «εκτάκτου ανάγκης», τον εσφαλμένο χαρακτηρισμό των ομάδων ως  «προσφύγων και μεταναστών» και την έλλειψη «κατεπείγοντος», διότι, το εν λόγω θέμα, αν και είχε λάβει αριθμό πρωτοκόλλου 2 (δυο) ημέρες πριν την Συνεδρίαση, ήτοι τον υπ’ αριθμ. εσωτ. Πρωτ. 1427/8-3-2016 και Α.Π. 079440/9-3-2016, δεν εισήχθη στην ημερησία διάταξη ούτε μας ετέθη υπόψιν κατά τον χρόνο αυτόν, αλλά, αντίθετα, ενημερωθήκαμε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή ότι θα συζητηθεί εκτός ημερησίας διατάξεως.
Εν συνεχεία, κατά την 7η Συνεδρίαση της 8-4-2016 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων, συζητήθηκε το εντός ημερησίας διατάξεως με Α.Π. 103001/31-3-2016 Θέμα με την ένδειξη: «Ορθή επανάληψη με απαλοιφή και επαναδιατύπωση όρων του άρθρου 3 λόγω μη ορθής αποτύπωσης των συμφωνηθέντων. Αριθμός Αναφοράς 9003075353» με τον τίτλο: «Λήψη απόφασης για την έγκριση της σύναψης προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Δήμου Αθηναίων και του Ελληνικού Δημοσίου προκειμένου να αντιμετωπιστεί η έκτακτη ανάγκη που έχει δημιουργηθεί από την εισροή μεγάλου αριθμού προσφύγων και μεταναστών»   .
Ομοίως, κατά την ως άνω Συνεδρίαση, η Παράταξή μας ψήφισε αρνητικά και στο θέμα αυτό και στην τοποθέτησή μας, μεταξύ άλλων, καταδείξαμε εκ νέου την αντισυνταγματικότητα της Προγραμματικής Συμβάσεως και της τροποποιήσεως αυτής.
Β) ΛΟΓΟΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ:
Εχοντες έννομο και άμεσο συμφέρον ως εκλεγμένοι εκπρόσωποι των Δημοτών  του Δήμου Αθηναίων, μεριμνώντας για την τήρηση της νομιμότητος,  προσφεύγουμε κατά των ανωτέρω, διότι, οι προσβαλλόμενες Πράξεις ελήφθησαν παρανόμως για τους κάτωθι νόμιμους, βάσιμους και αληθινούς λόγους και όσους άλλους προσθέσουμε νομίμως και εμπροθέσμως:
Δεν προηγήθηκε η απαιτούμενη προηγούμενη απόφαση του Γ’ Διαμερίσματος, κατά παράβαση των αρθρ. 102 παρ. 1 του Σ., 80 Ν. 3463/2006 και 83 και 94 του Ν. 3852/2010. Αντιθέτως, μάλιστα, υπήρχαν διαμαρτυρίες και εκπεφρασμένη αντίθεση των κατοίκων του Γ’ Διαμερίσματος. Παραβιάζουν ευθέως τα άρθρ. 2 παρ. 1, 5 παρ. 1, 3 παρ. 1, 21 παρ. 1 και 5, 22 παρ. 1, 24 παρ. 1, 2 και 6 και 106 παρ. 1 του Σ. καθώς και διατάξεις των άρθρων του Ν. 2218/1994, διότι η δημιουργία του εν λόγω ισλαμικού οικισμού («μεταναστών») παραβιάζει τα αναφαίρετα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα των Ελλήνων Ορθοδόξων κατοίκων του Γ’ Διαμερίσματος, η προστασία των οποίων αποτελεί υποχρέωση της Πολιτείας και Συνταγματική επιταγή πηγάζουσα από τις ως άνω διατάξεις και τούτο διότι:
α) Ο εν λόγω οικισμός θα αποτελέσει πόλο έλξης και άλλων πολλών ισλαμιστών, οι οποίοι θα επιβάλλουν τα ήθη και έθιμά τους, τα οποία βασίζονται στην ιερά εντολή (σαρία) και τον ιερό αγώνα (τζιχάντ) και αποσκοπούν στην επικράτησή τους επί των «απίστων», με αποτέλεσμα, παρανόμως και αντισυνταγματικώς, να μην εφαρμόζεται δημογραφική πολιτική υπέρ των Ελλήνων αλλά υπέρ των «μεταναστών».  
β) Η περιοχή θα γκετοποιηθεί και θα αποκλεισθεί από την εύρυθμη λειτουργία της και οι κάτοικοι δεν θα δύνανται να αναπτυχθούν, εργασθούν, συναλλαχθούν, κυκλοφορήσουν και εκκλησιαστούν ως Ελληνες Ορθόδοξοι Πολίτες, με αποτέλεσμα, παρανόμως και αντισυνταγματικώς, να μην προστατεύεται η οικογένεια, να μην συντηρείται και προάγεται το Εθνος, να μην αναπτύσσεται ελεύθερα η προσωπικότητα των Ελλήνων και να μην συμμετέχουν στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας οι Ελληνες, αλλά να νομιμοποιούνται οι «μετανάστες». 
γ) Η Πολιτεία, με την λειτουργία του εν λόγω οικισμού και την παροχή ασύλου στους «μετανάστες» παρέχει σε αυτούς εργασία παραβιάζοντας ευθέως την συνταγματική της υποχρέωση  να μεριμνά για την δημιουργία συνθηκών ενασχολήσεως των Ελλήνων, οι οποίοι αδυνατούν να εξεύρουν εργασία, αφού εκτοπίζονται εξαιτίας του εποικισμού της χώρας από τους «μετανάστες», με αποτέλεσμα τα πρωτοφανή υψηλά ποσοστά ανεργίας, τα οποία συνεχώς αυξάνονται.  δ) Ο εν λόγω οικισμός επελέγη να κτισθεί στον Βοτανικό στην είσοδο της Πόλεως των Αθηναίων παραπλεύρως της Ιεράς Οδού ονομαζομένης ούτω από πλέον των 3.000 ετών π.Χ. δι’ ης διήρχετο η πομπή από το δίπυλον του Δήμου Αθηναίων εις το Ιερόν της Ελευσίνος κατά τον εορτασμόν των Ελευσινίων Μυστηρίων. Παράπλευρα κείται ο «Κεραμεικός» και το ανεξερεύνητον ακόμη «Δημόσιον Σήμα», η Ακαδημία του Πλάτωνος, το Θεμιστόκλειον τείχος και ακριβώς αντίπερα ο Βράχος της Ακροπόλεως. Αυτοί εν ολίγοις και εντελώς επιγραμματικά είναι οι Ιεροί δικοί μας πανάρχαιοι τόποι, τα δικά μας μνημεία, τα δικά μας αγάλματα – γυμνά και καλλίμορφα που εκφράζουν τον πολιτισμό μας από αιώνων μέχρι σήμερον και δεν έχουν καμμία σχέση με τον πολιτισμό του ισλάμ, αντιθέτως είναι ακριβώς το αντίθετο, αντικείμενος προς αυτόν. Η Πολιτεία, αν και οφείλει βάσει του Συντάγματος να προστατεύσει το πολιτιστικό μας περιβάλλον, τα μνημεία μας, τους παραδοσιακούς μας τόπους και στοιχεία, τα υποβαθμίζει, τα εγκαταλείπει και επιχειρεί να αλλοιώσει την πολιτιστική μορφή της περιοχής και να καταστρέψει το πολιτιστικό και θρησκευτικό μας περιβάλλον.
Παρά τον Νόμο και ιδίως, κατά ευθεία παράβαση των ανωτέρω άρθρων,  της Συνθήκης του ΟΗΕ του 1951 περί προσφύγων και της Σύμβασης περί της νομικής καταστάσεως των προσφύγων, όπως τροποποιήθηκε με το Πρωτόκολλο της Ν. Υόρκης της 31-1-1968, αναρμόδια, μάλιστα, άτομα εντελώς αυθαίρετα αποδίδουν την ιδιότητα: α) του «πρόσφυγα» σε ολόκληρες ομάδες, σύνολα ατόμων, αν και δεν έχει εξεταστεί η περίπτωση ενός εκάστου εξ αυτών ξεχωριστά, όπως απαιτεί ο νόμος ή β) των «ευάλωτων ομάδων πολιτών τρίτων χωρών», αν και ο εν λόγω ακατανόητος, γενικός και αόριστος αυτός όρος, αφενός μεν, αποτελεί εφεύρημα και νεολογισμό προκειμένου να ασκούνται οι διεθνιστικές εθνοκτόνες πολιτικές και, αφετέρου, σε κάθε περίπτωση, ουδόλως προσδιορίζεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο, αφού, δεν αναφέρονται ούτε καν τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό αυτό, καθισταμένου ούτω παντελώς γενικού και αορίστου. Περαιτέρω, η φράση «ευάλωτων ομάδων πολιτών τρίτων χωρών», αποτελεί και σιωπηρή ομολογία περί της υπάρξεως παρανόμως εισελθόντων αλλοδαπών, άλλως θα αρκούσε η αναφορά μόνον σε «πρόσφυγες».  Η χρήση δε γενικών και αορίστων εννοιών παραβιάζει ευθέως και τις αρχές της χρηστής διοικήσεως και της νομιμότητος. Υπουργοί, βουλευτές, ο Δήμαρχος, Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.λ.π., εντελώς αυθαίρετα και παρά το νόμο, βαφτίζουν «πρόσφυγες» ολόκληρες ομάδες ατόμων, αν και, αφενός μεν δεν είναι αρμόδιοι να κρίνουν περί της συνδρομής ή όχι ιδιότητος αυτής σε έκαστο αυτών και, αφετέρου, παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι είναι αφγανοί, πακιστανοί, μόνον το 20% περίπου είναι γυναικόπαιδα, οι περισσότεροι είναι νέοι άνδρες μεταξύ 20-40 ετών, εμφανίζονται με ακριβά ρούχα, κινητά τηλέφωνα κ.λ.π., δεν έφθασαν αμέσως από την χώρα προελεύσεώς τους αλλά από την Τουρκία, σύμφωνα με την νομοθεσία της Συρίας είναι λιποτάκτες κ.ο.κ.
Ανάλογα ισχύουν και για τον επίσης κατά αυθαίρετο τρόπο χαρακτηρισμό της εν λόγω καταστάσεως ως «εκτάκτου ανάγκης» διότι το συμβαλλόμενο στην ως άνω Προγραμματική Σύμβαση Ελληνικό Δημόσιο, αφενός μεν, δεν εφαρμόζει ως οφείλει τους νόμους περί της παρανόμου εισόδου στην Ελληνική Επικράτεια αλλοδαπών, παραλείπον να το πράξει και, αφετέρου, δημιουργεί με κάθε τρόπο τις καλύτερες προϋποθέσεις για την νομιμοποίηση και διεύρυνση της λαθρεποίκησης της Χώρας (ήτοι με την ψήφιση νόμων, με την συνεργασία και χρηματοδότηση Μ.Κ.Ο. που έχουν διεθνιστικούς σκοπούς κ.λ.π.). Επίσης, η Δημοτική Αρχή, αντί να προβαίνει, ως οφείλει, σε κάθε απαιτούμενη ενέργεια για την προστασία των Δημοτών, όχι μόνον δεν αντιτίθεται στην κυβερνητική πολιτική και τις Πράξεις και παραλείψεις του Πρωθυπουργού και των αρμόδιων οργάνων της Κυβερνήσεως και του Ελληνικού Δημοσίου, αλλά αντίθετα, χωρίς να έχει καν προηγηθεί η εκ του νόμου απαιτούμενη απόφαση του Γ’ Διαμερίσματος, κατά τα προδιαληφθέντα, συνεπικουρεί με κάθε τρόπο την κυβερνητική πολιτική του εκτοπισμού των Αθηναίων Δημοτών και μάλιστα, αν και τελεί σε γνώση της αντιθέσεως των κατοίκων της περιοχής. Συνακόλουθα, η κατά τα ανωτέρω κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος των αρμοδίων οργάνων του Ελληνικού Δημοσίου αλλά και του Δήμου Αθηναίων, όπως ανωτέρω περιγράφονται για έκαστο αυτών, καθιστά απρόσφορη και παράνομη την προσπάθεια χαρακτηρισμού της καταστάσεως της επιβληθείσης και επιβαλλομένης παρανομίας ως  «εκτάκτου ανάγκης».
Επίσης, ανάλογα ισχύουν και ως προς την αναφερομένη φράση «Διοικητής της Δομής», ο οποίος, μάλιστα, θα «καθοδηγεί» το «αστυνομικό προσωπικό», διότι, αφενός μεν, δεν αναφέρεται ποιος είναι ο «Διοικητής της Δομής», πώς διορίζεται, τι ιδιότητες έχει, και αφετέρου, με ποιο δικαίωμα, με ποια εξουσία, με ποια δικαιοδοσία, με ποιες ειδικές γνώσεις και προσόντα και βάσει ποιάς νομικής διατάξεως δικαιούται να υποκαθιστά τα Σώματα Ασφαλείας της Χώρας μας, ποιος θα ευθύνεται για την πλημμελή φύλαξη του χώρου και της ευρύτερης περιοχής, αστικά και ποινικά κ.λ.π.. Καθίσταται απολύτως σαφές ότι και στην περίπτωση αυτή η αντισυνταγματικότητα και η παρανομία της Πράξεως είναι καταφανής, ενώ συγχρόνως, καταστρατηγείται απερίφραστα ο ρόλος, ο σκοπός και η αποστολή των Σωμάτων Ασφαλείας της Χώρας, τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των Ελλήνων Πολιτών και πρέπει να διερευνηθεί η τέλεση ή απειλή τελέσεως κατά περίπτωση σοβαρών ποινικών αδικημάτων, όπως της κατάχρησης εξουσίας, της παράβασης καθήκοντος, της αντιποίησης αρχής, της παρότρυνσης υφισταμένων και ανοχής, της έκθεσης κ.λ.π.
Οι προσβαλλόμενες Πράξεις κ.λ.π. παραβιάζουν κατάφωρα την Αρχή της Νομιμότητας, του Δημοσίου Συμφέροντος και της Χρηστής Διοικήσεως, δηλ. τις αρχές που διέπουν την έκδοση των Διοικητικών Αποφάσεων, διότι σε ένα Κράτος Δικαίου, σεβόμενο τους πολίτες του, η αρχή της νομιμότητος επιβάλλει σε αυτό να εγγυάται υπέρ των πολιτών του και την πιστή εφαρμογή του Νόμου και να προασπίζει τα δημόσια αγαθά, όπως αυτά ανελύθησαν ανωτέρω, ήτοι της υγείας, της εργασίας, της ασφαλείας, της ευρύθμου λειτουργίας της ζωής, του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος και επιτυγχάνεται με την αποτελεσματική Λειτουργία των κρατικών Υπηρεσιών και διαφυλάσσεται το κύρος και επιβεβαιώνεται η εμπιστοσύνη των πολιτών στην έννομη τάξη.
Κατά την συνταγματική διάταξη του αρθρ. 82 Σ., η διαμόρφωση της γενικής πολιτικής και ειδικώτερα της οικονομικής ανήκει στην διαπλαστική εξουσία της κυβερνήσεως και εναπόκειται στον κοινό νομοθέτη και την κανονιστικώς δρώσα διοίκηση, εν προκειμένω οι Δημοτικές Αρχές, η επιλογή των μέσων για την προστασία του Δημοσίου συμφέροντος ως και του σπουδαίου Εθνικού Συμφέροντος (αρθρ. 4 παρ. 3 εδ. β και 28 παρ. 2 εδ. α και παρ. 3 Σ.).
Επί τη βάσει της Αρχής αυτής έπρεπε να κινηθούν οι ανωτέρω προσβαλλόμενες Διοικητικές Αρχές και εντός των ορίων που χαράσσει η συνταγματική αρχή της αναλογικότητος (ΣτΕ 3037/2008).
Η κατά τα αναφερόμενα στο ιστορικό της παρούσης παράνομη και αντισυνταγματική έκδοση των προσβαλλομένων Πράξεων κ.λ.π. ερήμην των Πολιτών, προσβάλλει την Αρχή της Χρηστής Διοικήσεως σύμφωνα με την οποία έπρεπε τα αρμόδια όργανα να λειτουργήσουν με διαφάνεια και να προσφέρουν ποιοτικώς και ουσιαστικώς καλές υπηρεσίες και να συμβάλουν αποτελεσματικά στην παροχή και διασφάλιση ποιοτικών υπηρεσιών στους πολίτες.
Περαιτέρω, η Αρχή της Χρηστής Διοικήσεως επιβάλλει ώστε η Διοίκηση, δηλ. τα αρμόδια όργανα να μην παραπληροφορούν τους πολίτες, όπως έπραξε ο Δήμαρχος και τα αρμόδια όργανα, οι οποίοι αν και γνώριζαν εκ των προτέρων ότι θα εισαγάγουν το υπό κρίσιν θέμα, το οποίο είχε λάβει αριθμό πρωτοκόλλου 2 (δυο) ημέρες πριν την Συνεδρίαση, ήτοι τον υπ’ αριθμ. εσωτ. Πρωτ. 1427/8-3-2016 και Α.Π. 079440/9-3-2016, δεν το εισήγαγαν στην ημερησία διάταξη ούτε μας ετέθη υπόψιν κατά τον χρόνο αυτόν, αλλά, αντίθετα, ενημερωθήκαμε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή ότι θα συζητηθεί εκτός ημερησίας διατάξεως, ισχυριζόμενοι ότι δήθεν προέκυψε αιφνιδίως και κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, μόλις πριν την έναρξη της Συνεδριάσεως, κατά τα αναφερόμενα στο ιστορικό της παρούσης..
Οι ως άνω προσβαλλόμενες Πράξεις κ.λ.π. παραβαίνουν την Αρχή της Οικονομικότητας, Αρχή της Χρηστής δημοσιονομικής διαχειρίσεως, διότι η οικονομική επιβάρυνση του Δήμου Αθηναίων λόγω της τοιαύτης μεθοδευμένης εγκαταστάσεως των αναφερομένων ως «προσφύγων» παραβαίνει την Αρχή της Χρηστής δημοσιονομικής διαχειρίσεως. Η μη αναφορά τόσο στην πληττόμενη απόφαση όσο και την προγραμματική σύμβαση του κόστους των έργων τόσο για την εγκατάσταση όσο και για την συντήρηση αυτών και διατροφή και επιβίωσή τους προσβάλλει τόσο την Αρχή της Διαφάνειας όσο και την Αρχή της Χρηστής Δημοσιονομικής διαχειρίσεως και δη σε μια περίοδο που πλήττει την Πατρίδα μας μια πρωτοφανής και μεθοδευμένη οικονομική κρίση.
Και εν προκειμένω, δια της παρούσης προσφυγής μας αιτούμαστε την αναλυτική έκθεση των εξόδων και του κόστους της κατά τα ανωτέρω επιχειρούμενης εγκαταστάσεως των αλλοδαπών.
Επιδιώκεται η παράνομη εγκατάσταση ολόκληρου πληθυσμού ισλαμιστών που χαρακτηρίζονται κατά τα προδιαληφθέντα αυθαίρετα και παρά το νόμο ως πρόσφυγες κ.λ.π., ενώ δεν είναι, επί των Ο.Τ. 45, 46, 50, τα οποία έχουν χαρακτηρισθεί από το ΠΔ του ΕΛΑΙΩΝΑ ως «κοινόχρηστο πράσινο», δηλ. πρόκειται για ιδιοκτησία των κατοίκων της περιοχής και προς ανάπτυξή της. Η νέα αυτή παραχώρηση και επέκταση του χώρου φιλοξενίας στους δήθεν «πρόσφυγες» και συγκεκριμένως χώρου πρασίνου, είναι εκ μέρους των αρμοδίων οργάνων, παράνομη και αντισυνταγματική. Ο χώρος πρασίνου είναι χώρος προορισμένος το μοναδικό πράσινο της περιοχής σύμφωνα με το Διάταγμα 1049/1995 και ανήκει στον Ελληνικό Λαό. Η παραχώρησή του για αλλότριο σκοπό είναι παράνομη και ουδόλως αίρεται από την δήθεν «έκτακτη ανάγκη» κατά τα ως άνω αναφερθέντα. Ούτε ο απαιτούμενος εκ του Νόμου έλεγχος νομιμότητας ούτε ο αναλυτικός προϋπολογισμός υπάρχουν (αρθρ. 100 παρ. 1 εδ. α και παρ. 2 εδ. α του Ν. 3852/2010).
ΕΠΕΙΔΗ, βάσει των ανωτέρω, οι με την παρούσα μας πληττόμενες Πράξεις και Παραλείψεις (υπ’ αριθμ. πρωτ. 90074/18-3-2016 αναρτητέα απόφαση της Πράξεως 518Β της 5ης Συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων, η Προγραμματική Σύμβαση 518Β/2016 μεταξύ Ο.Τ.Α. ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ και του Ελληνικού Δημοσίου, η Παράλειψη του Συμβουλίου του Γ’ Διαμερίσματος της εκδόσεως αποφάσεως προηγουμένως της υπ’ αριθμ. 518Β/18-3-2016 Αποφάσεως του Δ.Σ. του Δήμου Αθηναίων, η απόφαση της 7ης Συνεδρίασης της 8-4-2016 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων επί του υπ’ αριθμ. 21 Θέματος της Ημερησίας Διατάξεως με την οποία υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία η «ορθή επανάληψη της υπ’ αριθμ. 518Β/2016 ΑΔΣ που αφορά έγκριση για την σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Αθηναίων και του Ελληνικού Δημοσίου προκειμένου να αντιμετωπιστεί η έκτακτη ανάγκη που έχει δημιουργηθεί από την εισροή του μεγάλου αριθμού προσφύγων και μεταναστών με απαλοιφή και επαναδιατύπωση όρων του άρθρ. 3, λόγω μη ορθής αποτύπωσης των συμφωνηθέντων (διεύθυνση οικονομικών) (σχετ. γεν. πρωτ. 103001-16) Εισηγητής Δήμαρχος» και πάσα άλλη συναφής Πράξη ή Παράλειψη της Διοικήσεως) είναι παράνομες, αντισυνταγματικές και πρέπει να ακυρωθούν.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και όσους άλλους προσθέσουμε κατά την συζήτηση της παρούσης και επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματός μας. Να γίνει δεκτή η παρούσα μας.
Να ακυρωθούν οι ως άνω πληττόμενες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου 518Β/2016, της 7ης Συνεδρίασης της 8-4-2016 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων επί του υπ’ αριθμ. 21 Θέματος της Ημερησίας Διατάξεως Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και η Προγραμματική Σύμβαση κ.λ.π.
Να μας δοθεί ο προϋπολογισμός του επίδικου προγράμματος εγκαταστάσεως ισλαμιστών αλλοδαπών. Να καταδικασθούν οι αντίδικοι στην εν γένει δικαστική μας δαπάνη.
Αθήνα 18-4-2016
Για την Δημοτική Παράταξη
«ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ»
Ηλίας Κασιδιάρης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου