ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2014

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ  2014
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΑΣ.ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΑΣ

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Που πα’ ρε… Καραμήτρο Ζουγανέλη ; ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ.ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΓΕ Ο «ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ» ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΒΟΣΚΕΣ;


Την… ελευθερία της γνώμης θυμήθηκε αίφνης ο κομμουνιστής Ζουγανέλης, τώρα που μηνύθηκε από τον επικεφαλής του Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι, για… ρατσισμό.


Έτσι, σε δηλώσεις που έκανε στο ΘΕΜΑ 104,6, εμφανίστηκε αρχικά ως θύμα… παρεξήγησης, υποστηρίζοντας ότι εμφανίστηκε τάχα μου ως πατριώτης και… ολίγον ρατσιστής, για να σταθεί… ανάχωμα στην Χρυσή Αυγή:

«δεν θα αφήσω την υπεράσπιση του ελληνικού βιώματος, της πατρίδας, την ξεχωριστότητά μας, να την υπερασπίζονται δήθεν – γιατί δεν μπορούν – γκεμπελιστές και φασιστοειδή».


Που πα’ ρε… Καραμήτρο; 

Η Επανάσταση είναι σαν τον άνεμο



Εδώ δεν έπεισαν ως αναχώματα άλλοι κι άλλοι, που εμφανίζονταν κι ως «εθνικόφρονες», θα πείσεις εσύ ο κομμουνισταράς με τον παχυλό μισθό από την ΣΥΡΙΖΕΡΤ;



Εν συνεχεία, έκανε… κήρυγμα για την ελευθερία της γνώμης:


«Ένας άνθρωπος που λέει τη γνώμη του πρέπει να μηνύεται; Αυτό είναι φασισμός. Δεν είμαι ρατσιστής, σέβομαι τη διαφορετικότητα και όλους τους λαούς. Σαν καλλιτέχνης και σαν άνθρωπος είμαι φύση και θέση αντιρατσιστής. 

Υπήρξα μετανάστης ως φοιτητής και ασπάστηκα και σεβάστηκα τη γερμανική κοινωνία. Τσακώθηκα με μετανάστη γιατί όταν τους πήγαμε κάποια στιγμή για να φάνε, εγώ ήμουν αυτός που επιλέχθηκε για να μοιράζω σαλάτες, μοιράζαμε χωριάτικη -στη λογική να συνηθίσουν τα ελληνικά φαγητά- και ένας μου την πετάει και μου λέει »χούμους». 

Δεν μπορούσα να μην αντιδράσω σε αυτή την απέχθεια. Δεν δέχομαι από κανέναν να μην επιτρέπει στον κάθε πολίτη να είναι ελεύθερος και να καταθέτει δημόσια τη γνώμη του όταν καλείται να τοποθετηθεί».

Παρατήρηση 1η: άραγε, που έβοσκε όταν πέρναγε ο λεγόμενος «αντιρατσιστικός» νόμος; Δεν ήξερε πως θα πλήξει βάναυσα την ελευθερία της γνώμης;



Παρατήρηση 2η: ν’ αφήσει τα σάπια ο «προοδευτικός καλλιτέχνης»! 

Η απαγόρευση της ελευθερίας της γνώμης δεν είναι φασισμός, είναι σταλινισμός, κι αυτό είναι ιστορικά αποδεδειγμένο!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου