ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2014

ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ  2014
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΑΣ.ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΑΣ

Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

ΝΟΜΟΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΣΑΛΒΙΝΙ

Νομοθετική ρύθμιση υπέρ της αυτοάμυνας των πολιτών έναντι των εγκληματιών, ενέκρινε με συντριπτική πλειοψηφία (373 «ναι» έναντι 104 «όχι») το ιταλικό κοινοβούλιο, τροποποιώντας τα άρθρα 52 και 55 του ποινικού κώδικα.

Το σχετικό νομοσχέδιο, που αναφερόταν στοπ πρόγραμμα της Λεγκας, εισήγαγαν προς ψήφιση ο πατριώτης υπουργός Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι και η υπουργός Δημόσιας Διοίκησης Τζούλια Μποντζόρνο, η οποία επίσης ανήκει στην Λέγκα. 

Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση, κρίνεται πάντοτε με βάση τις ισχύουσες συνθήκες όποιος αμύνεται με όπλα κατά προσώπων που παραβιάζουν το σπίτι ή την επιχείρησή του.

«Όταν κάποιος εισβάλλει στο σπίτι μου, στην ιδιοκτησία μου, έχω το δικαίωμα να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου – οποτεδήποτε και όπως και να ‘χει. Όταν ένας μασκοφόρος στέκεται στο ένα μέτρο μπροστά μου, πρέπει να αμυνθώ, αφού πρώτα καταλάβω, εάν ο δράστης με απειλεί, αν το πιστόλι του είναι πραγματικό κι αν το μαχαίρι του είναι ακονισμένο; 

Και σας λέω: 

Αν μέσα στη νύχτα δω έναν μασκοφόρο μέσα στο δωμάτιό μου, τότε θα τον κανονίσω

Αν φοβηθώ, νομιμοποιούμαι να υπερασπιστώ τον εαυτό μου μέσα στο ίδιο μου το σπίτι», τόνισε αιτιολογώντας πρακτικά το νομοσχέδιο ο Σαλβίνι.

Κι όπως συμβαίνει με όλες τις πρωτοβουλίες του Σαλβίνι, σε δημοσκοπήσεις που έγιναν, η πλειονότητα των Ιταλών είναι υπέρ αυτής της τροποποίησης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου